Annons:
Etikettallmänt-om-avenged-sevenfold
Läst 1569 ggr
Portie
5/28/15, 1:18 AM

"This is Bat Country"

Ja nu händer det lite grejer hos Avenged Sevenfold! Dom arbetar för fullt med sin dvd "This is Bat Country". Dom har kommit ut med en  teaser och man blir ju bara ännu mer taggad när man ser den, jag får rysningar för jag tänker tillbaka till deras underbara spelning!

I tisdags lanserade dom också sin nya hemsida, såå snygg!

http://www.avengedsevenfold.com/

Annons:
AmandaChristina
7/10/15, 5:41 PM
#1

Jag har verkligen haft noll koll på vad A7X har hållit på med den senaste tiden, däremot har jag varit på två grymma konserter i år redan och hoppas att A7X snart kommer igen så man kan få se dom och hoppas att dom kan göra en bra show, inte bara spela sina låtar utan bjuda lite på sig själva också 🙂

Horrorpops
7/10/15, 7:50 PM
#2

#1 tycker dom gjorde bra shower dom två gångerna jag sett dom O.o

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

AmandaChristina
8/30/15, 8:03 PM
#3

Jag tycker tyvärr att de varit ganska tråkiga om jag jämför med de andra jag var på :(

Horrorpops
8/31/15, 11:36 AM
#4

Jag har inte mycket att jämföra med eftersom jag bara varit på två konserter, o bägge har varit avenged :P
Men det blir det ändring på i november när 5fdp kommer till stockholm :)

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

AmandaChristina
9/7/15, 9:12 PM
#5

Hoppas du får det skojj på konserten :D

Horrorpops
9/7/15, 9:38 PM
#6

#5 Tack! Det tror jag nog att jag får! Hoppas bara att min nya kompaktkamera duger något till, eftersom man inte får ta in systemkameror av ngn dum anledning :(

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

Annons:
AmandaChristina
9/19/15, 7:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#7

#6 De är såååå irriterande!!! Hatar det, fick lov att köpa en jäkla kompaktkamera till de konserter jag var på, eftersom jag inte får ta med min bjässe. Betalade liksom över 20k för den så skulle vara trevligt om man kunde få fota någon konsert. Men den jag har duger faktiskt ganska så fint till konserter, för att fånga ögonblicken!!

Horrorpops
9/19/15, 7:34 PM
#8

#7 hehe min kostade bara 9k men jag köpte den specifikt för att gå och se Avenged Sevenfold i stavanger förra året. Jäkla tur att jag kollade upp reglerna INNAN jag åkte till konserten annars hade jag fått kasta kameran eller nått :D

Har rätt dåliga platser till 5fdp, men kompaktisen har rätt bra zoom, så hoppas på att få någorlunda bra bilder :)

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

AmandaChristina
9/20/15, 2:49 PM
#9

#8 De är inte så mycket bara 🤐

Min kamera har följt med på alla konserter och tycker ändå att jag har fått ganska bra bilder, absolut inte så bra bilder som en systemis skulle kunna få, men ändå så att jag känner mig nöjd! Då har jag på båda A7X konserterna varit långt ifrån men ändå fått bra bilder 🙂

Horrorpops
9/20/15, 10:13 PM
#10

Får hoppas denna kameran duger, annars får jag skaffa en annan.
Nästan lite sugen på att starta en 5fdp iFokus site så jag kan posta bilderna o sånt, men vet inget om det, och är ingen superfan :P

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

Upp till toppen
Annons: