Annons:
Etikettavenged-sevenfold-live
Läst 1092 ggr
AmandaChristina
12/16/13, 1:37 PM

Rock am Ring 2014

Fick veta av en vän från tyskland att Avenged kommer att komma dit i sommar, så jag tänkte köra hardcore och se dom där också om ekonomin tillåter! Det kommer även att komma andra grymma band dit, så som Metallica, In flames m.m. 

Är det någon annan som har eller tänker se Avenged Sevenfold någon annan stans än i Sverige? 

Annons:
EternalWinter
12/20/13, 12:01 PM
#1

Det låter ju sweet! Skulle va jättekul att åka men kommer nog jobba hela sommaren. Hoppas dock att dom kommer till Bråvalla i år och att det inte var till Metaltown dom skulle eftersom dom la ner Metaltown 2014 :/

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

AmandaChristina
12/20/13, 2:22 PM
#2

#1 Jag hoppas att de kommer att bli att åka dit, är super pepp och min pappa är lite sugen på att följa med, haha 😃

Jag hoppas också de, för jag ska fan resa jorden runt för att se dom nästa år 😍

[GerbilLooover]
12/20/13, 9:04 PM
#3

vart ligger Rock am Ring? 😛 *efter* skulle vilja gå men kan inte åka utomlands för att se dom :c

AmandaChristina
12/21/13, 1:21 AM
#4

Rock am Ring är i Tyskland 😃

Dom ska ju komma till sverige också, iallafall vad Shadz lovade 🙂

[GerbilLooover]
12/21/13, 11:54 AM
#5

#4 gah då vill jag ju till tyskland ännu mer :c haha men jag älskar tyskland x) Hoppas på att jag får se dom när dom kommer hit igen :)

AmandaChristina
12/21/13, 2:15 PM
#6

#5 Haha indeed! Och jag ska verkligen försöka att åka dit och se dom där, Rock am Ring är ju skitstort så kommer att bli as kul 😃

Jag har mina aningar att dom kommer att komma tills sverige till en mini festival den 30:de Maj, men de är bara vad jag tror 😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: