Annons:
Etikettoff-topic
Läst 954 ggr
AmandaChristina
12/19/11, 10:39 PM

Våra djur!

Eftersom dem flesta av oss har ett djurintresse skulle de vara kul att veta vilka djur vi hade :)

Jag har 2 hundar + en bonus hund, en katt och 10 råttor :)

Annons:
isafisa
12/19/11, 10:49 PM
#1

1 hund, 1 katt, 3 råttor, 4 gerbiler, 2 hamstrar, 1 kanin och ett litet gäng fiskar ;)

EternalWinter
12/19/11, 10:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har 2 hundar, en Airdaleterrier och en Pomeranian valp (min egen) och kaninen Hugo.

Har haft betydeligt mer, råttor, hamstrar och marsvin men har flyttat till en lägenhet där dem inte uppskattas men så fort som jag flyttar igen ska jag dra igång med min hamsteruppfödning. Glad

Min lilla valp tar även upp all min tid just nu. =)

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

DeniceP
12/20/11, 12:25 PM
#3

Just nu har jag 1 dvärgpudeltik, 4 katter (fast bara en är alldeles min egna), 3 råtthonor, 2 gerbilpojkar och en väldigt fluffig hamsterpojke! Glad

Hade nyligen 18 möss också, men dom var tvugna att flytta. Fast min favoritmus, Kiwi, är väldigt dräktig just nu, och när hon fått sina bebisar så ska två små flickor ur den kullen få flytta hit Kyss

Och så längtar jag alldeles desperat efter en egen korthårig Collie (min styvmor föder upp, och har dessutom en kull på g!), men jag har inte tid eller råd till en just nu Rynkar på näsan

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Arrowhead
12/23/11, 1:41 AM
#4

Wow, nu känns de helt plötsligt som att jag inte har så många djur längre!
Jag har ju lixom "bara" 3 hundar, 4 råttor, 1 kanin och 1 skäggagam.. Alla har alltid sagt "va många djur du har!" "Hur orkar du med alla?" "Wow" "Zoo"
Hahah, ingenting jämfört med er :P

AmandaChristina
12/23/11, 10:39 AM
#5

Jodå :) Visst tycker ju att de är mycket med en hund bara ^^ En skäggis? Dom är såå söta, har 2 på skolan :)

Arrowhead
12/31/11, 5:08 PM
#6

#5 Hahah visst e dom! Våran heter Albin, mamma döpte honom :P
Han älskar att sitta på bärbara datan o titta när man spelar :D

Annons:
AmandaChristina
12/31/11, 5:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Nej va cool! När vi var på parken zoo så hade jag en när vi gjorde ett litet prov, hon satt stilla i min hand en timma ^^

Arrowhead
12/31/11, 5:44 PM
#8

#7 Visst e han! Hahah ja dom e väldigt lugna, Albin brukar sitta på pappas mage och kolla film med oss, rör sig inte direkt nånting under den tiden :P
Fast nu e de ju kallt ute så han e extra lugn nu :)

AmandaChristina
12/31/11, 6:09 PM
#9

#7 sant :p

JLNordin
1/8/12, 7:14 PM
#10

Jag har bara två hundar då, en malinois och en kelpie valp ;) har även haft rottis, berger des pyrenee och briard, kanin och marsvin. Skulle gärna ha råttor elr reptiler också :p

AmandaChristina
1/9/12, 12:17 PM
#11

#10 Neeeej va awesome! Jag vill också ha en Malinois eller schäfer (schäfer eftersom jag haft en blandis innan med det)Skrattande

Skaffa råttor! Bästa gnagisarna ever! Skrattande

JLNordin
1/19/12, 6:09 PM
#12

#11 mallen är helt underbar och vi kmr garanterat ha fler ;)

Problemet med råttor är min mor och far… att jag passar min kompis råttor tkr de är tillräckligt…

Upp till toppen
Annons: