Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1138 ggr
AmandaChristina
2012-03-08 20:05

Vila i frid Tessan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag kom hem så gick jag direkt till mina underbara råttor, men en av dem kom inte fram till burdörren för att hälsa på mig.. Trödde hon låg och sov eller bara inte var sugen på att hälsa då hon inte alltid gör det. Sen ser jag en svans och en liten fot sticka ut från huset.. Rörde vid henne för att se om hon skulle reagera, men gjorde de försiktigt då jag var rädd för att bli biten. Men ingen reaktion. Öppnade upp huset för att se om något var fel, och där låg hon. Helt livlös.. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, varför rörde hon inte på sig? Och så insåg jag att hon är borta, föralltid.. Min älskade lilla Tessan. Jag kommer aldrig att få undvika henne bett eller känna mig rädd när jag stoppar in handen i buren, och de känns förjävligt. För inners inne var hon en helt underbar råtta och jag älskade och älskar henne fortfarande så de gör ont. Vart ska man ta vägen när ens underbara husdjur som har gett en helt underbara minnen. Hon har även gett mig Theodore och Buddha som är världens underbaraste råttor. Vad ska jag göra? Jag saknar henne så de gör ont, vila i frid Tessan ♥

Annons:
DeniceP
2012-03-10 15:17
#1

Usch, finns inget så hemsk som att förlora en älskad vän!

Har aldrig behövt gå igenom att hitta dom döda i buren, men min älskade, älskade mus Oddish som föddes hos mig, dog i mina händer utan att jag kunde göra någonting. Bara några dagar innan gav jag bort honom till min kompis, det kändes verkligen som om jag svek honom. Det var hemskt, mår fortfarande dåligt över det!

Alla kramar i världen! Kyss

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

AmandaChristina
2012-03-10 15:24
#2

Hatar de mest av allt Gråter
Fy vad hemskt, har faktiskt bara varit med om att dem rymt (hamstrar då) och att dem dött i buren, och de är förjävligt Rynkar på näsan

DeniceP
2012-03-10 15:27
#3

Jag är helnojjig här hemma nu, min ena gerbil fyller 2 år i år. Måste kolla till dem flera gånger om dagen, ser jag inte honom börjar jag nästan lipa och ber pojkvännen rota igenom buren för att se så han inte är död :(

Det är lätt det värsta med att ha djur, att de lever så kort tid. Har redan fått ångest för att min hund fyller 7 i november Obestämd

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

AmandaChristina
2012-03-10 17:39
#4

Förstår helt hur du känner, 3 av mina råttflickor är 2 :/

Lite extra känsligt med hundar också, min hund förlorade jag när han var 8 och den jag har nu fyller 6 i april. Hatar att dem inte lever lika länge som oss :/

DeniceP
2012-03-10 17:41
#5

Usch! Man kan inte leva utan djur, men det är baske mig inte lätt att leva med dem heller! Obestämd

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

AmandaChristina
2012-03-10 21:11
#6

Neh, jag ska nog skaffa en superhund Skrattande

Annons:
DeniceP
2012-03-10 22:26
#7

När du hittar en så står jag först i kö för en valp Flört

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

AmandaChristina
2012-03-11 12:17
#8

Säger till direkt Skrattande

JLNordin
2012-03-17 11:17
#9

håller med om allt ni skriver

Upp till toppen
Annons: